dinsdag, maart 29, 2005

Rare gewoontes

Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik soms rare gewoontes heb. Mensen lachen me er om uit, vinden het belachelijk, begrijpen niet waar ik me soms druk om maak. Maar ik kan er niets aan doen, het gaat vanzelf. Wat voor rare gewoontes zijn dat dan, zult u zich afvragen. Nou...komt ie dan:

-ik tel het aantal letters van hele lange woorden
-ik begin altijd met mijn rechtervoet bij het traplopen
-ik tel hoeveel treden een trap heeft
-ik loop alleen op de witte strepen van een zebrapad
-ik erger me dood als het wc-papier verkeerd om hangt, en dat is dus als de kant met de print (of de kant waar een print had kunnen staan ;)) naar achteren hangt. Die print staat er niet voor niks! Die wil gezien worden, en die wil niet naar een muur kijken!
-ik hang het wc-papier dan ook altijd andersom als het verkeerd hangt

Nou...dat was het denk ik wel zo'n beetje. Ik heb vast nog wel meer rare gewoontes, maar daar ben ik me dus niet helemaal van bewust. Dus, als ik nog meer rare gewoontes heb...vertel het me alsjeblieft!!!

5 Comments:

Blogger Sandmannetje said...

rare gewoontes ja! hoewel... ik geloof dat ik altijd met links begin als ik de trap oploop, ik zal t ns nakijken.
En dat wc-papier ben ik t mee eens, niet door het motief, maar omdat het gewoon makkelijker vastpakt.

11:18 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ja, dat is ook wel zo! Maar dat is niet de reden dat ik me er zo aan kan ergeren. Het is gewoon ontzetten vervelend en stom!

1:34 p.m.  
Blogger Elsjefieder said...

Dat wc-papier is inderdaad vreselijk irritant! Ik hang ze ook altijd 'goed' als ze 'fout' hangen...en ik tel mijn passen als ik loop, ook redelijk erg...

2:44 p.m.  
Blogger Elsjefieder said...

Dat wc-papier is inderdaad vreselijk irritant! Ik hang ze ook altijd 'goed' als ze 'fout' hangen...en ik tel mijn passen als ik loop, ook redelijk erg...

2:44 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ow shit...dat doe ik soms ook! Nog een rare gewoonte erbij!

2:52 p.m.  

Een reactie posten

<< Home