woensdag, april 13, 2005

Zeer ernstige variant van SOG

Pfff...Wat een week! Lekker druk! En nee, niet met studie...Met leuke dingen. En dat is nou juist het 'probleem'. Want ik moet voor mijn studie ook heeeeel veel doen. Maarja, dat lukt dus niet zo goed. Ik vertoon zeer extreem studie ontwijkend gedrag. Een zeer ernstige variant daarvan. Gisteren was het zelfs zo erg dat ik de hele middag Tel Sell wilde gaan kijken. Of naar de (schijnbaar) enige C1000 in Utrecht te fietsen om boodschappen te doen, die toevallig maar liefst een half uur fietsen is. Of alle films die mijn huisgenoten hadden (alle Rocky films, Dirty Dancing 2, Bambi, Aladdin enz...) te gaan kijken. Ik heb zelfs overwogen om te gaan sporten of om voor de lol te gaan fietsen. En geloof me, dan is het echt erg gesteld. Dan heb ik écht geen zin om iets aan mijn studie te doen. Uiteindelijk werd het Romeo en Juliet. En vandaag gaat het weer zo. Lekker uitslapen (helaas wel ruw gewekt worden door de nacontrole voor de faraomier-bestrijding...), lekker lang ontbijten met een hele pot thee erbij. En dan nog niks gaan doen. En dan uiteindelijk maar besluiten vandaag maar helemaal niks nuttigs meer te doen 'omdat ik toch zo weg moet' (over 1,5 uur ongeveer). Verschrikkelijk moe word ik van mezelf. Maar ja, ik kan er echt niks aan doen. Moeten ze maar niet zoveel leuke dingen in één week stoppen. Maandagmiddag lekker salsa-les gehad en gezellig uit eten geweest. Gisterenavond gala gehad van SvContact, echt super leuk!!! En je dan nu al weer verheugen op het feest van vanavond: het grootste studentenfeest van de TU in Eindhoven! En dan vrijdagavond ook weer een feestje. Ach...wat hebben we het toch zwaar...

1 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Same here...

1:47 p.m.  

Een reactie posten

<< Home