maandag, april 11, 2005

Do you like Pina Colada?

Oké. Even een vraag. Ben je heel erg alcoholist als je 's nachts droomt dat je er een hele dagtaak aan hebt om Pina Colada's te maken? Dat je alle ingrediënten met de hand, met een roerstaafje mengt en de ananas zelf tot sap stampt? Dat je dan vervolgens elke zelfgemaakte Pina Colada proeft (lees: helemaal opdrinkt, omdat 'hij na een paar slokken misschien lekkerder smaakt')? Dat je dan net zolang door gaat tot je de perfecte Pina Colada hebt? Als je dan wakker wordt en meteen denkt 'Goh, lekker, doe mij maar een Pina Colada!' Ben je dan alcoholist???

5 Comments:

Blogger SnoopS said...

Do you think you can handle the truth? :P

12:05 p.m.  
Blogger di-jan said...

Haha...nou kom maar op! Ik kan hem wel aan denk ik...;)

1:21 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nja, lange versie: Ik heb nog nooit iemand gehoord met zo'n verhaal. Dus ik denk niet dat het normaal is. Aangezien de meeste mensen geen alcoholisten zijn zal dat wel betekenen dat jij er wel een bent ;)

of korte versie (aangezien lange nergens op slaat): Ja, of je houdt gewoon erg van alcohol

6:04 p.m.  
Blogger di-jan said...

Hmm...ja of ik houd gewoon heel erg van Pina Colada! En dat daar dan toevallig alcohol in zit, tsja...daar kan ik toch ook niks aan doen?!? ;)

7:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ja, kan ook natuurlijk:P

7:02 p.m.  

Een reactie posten

<< Home