woensdag, mei 04, 2005

Musicals

Musicals zijn echt geweldig. Super leuk, mooi om naar te kijken én te luisteren natuurlijk. Alle musical-films vind ik leuk: Grease, Dirty Dancing, Save the Last Dance, Flashdance, Fame, Moulin Rouge...Een genot om naar te kijken! Mijn liefde voor musicals begon toen ik een paar jaar geleden naar Chicago ging, in het Beatrixtheater. Mijn eerste ‘real life’ ervaring met musical. En toen was ik verkocht. Er volgden er nog vele: Boyband, Rex, Aïda, Saturday Night Fever, The Lion King. En allemaal waren ze op hun eigen manier leuk. En jawel, morgen mag ik weer: naar de musical Hair, die ook al erg lang op mijn verlanglijstje stond. Joepie! Ben benieuwd...
Ik weet niet waarom ik zo van musicals hou. Misschien omdat ik stiekem ook wel zo goed zou willen kunnen dansen en zingen, en dan daar helemaal in op zou kunnen gaan. Om dan even helemaal weg te zijn uit het alledaagse leven, en intens te genieten van de muziek. Om verder even helemaal niets om je heen te zien of horen. Maar helaas…ik ben niet gezegend met zulke talenten als 'die mensen in de musicals'. Maar het kijken naar musicals zorgt ook wel een beetje voor zo’n ervaring. En dat maakt veel goed!

2 Comments:

Blogger di-jan said...

En jawel; hij was leuk! Ik heb genoten! Niet zo'n heel sterk verhaal, maar wel erg goede en mooie muziek, zang en dans! :)
(Voor een leuk verslagje, zie http://elsjefieder.blogspot.com --> anders krijg je twee keer hetzelfde verhaaltje...;) )

12:55 p.m.  
Blogger SnoopS said...

Hartstikke leuk toch, 2 x 't zelfde? ;) Da's voor vergeetachtige mensen zoals ik :P Maar goed dat 't leuk was!

10:16 p.m.  

Een reactie posten

<< Home