woensdag, mei 18, 2005

Druk...

Joepie! Ik ben slechts één sollicitatiegesprek verwijderd van een nieuw baantje. En het is zo'n gesprek waarbij je eigenlijk al aangenomen bent, dus meer een kennismakingsgesprek. Bij een zogenaamd 'fieldmarketingbureau', zoals dat heet. En ik ben erg gemotiveerd om aan de slag te gaan, ik heb er echt zin in! En zo hoort het ook. Gewoon, weer eens iets anders, iets nieuws! Verandering is goed voor een mens. En nee, ben maar niet bang dat ik mijn huidige baantje in de steek laat; daar is het te leuk voor! Ik doe het gewoon allebei. Ik zorg gewoon dat ik lekker druk bezig blijf, met mijn studie en twee baantjes en dan natuurlijk ook nog met leuke dingen doen en het onderhouden van sociale contacten. En eigenlijk vind ik het wel een fijn vooruitzicht. Het vooruitzicht dat ik het lekker druk ga krijgen. Ik kan toch niet stilzitten, zowel letterlijk als figuurlijk niet...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Fieldmarketing? Promotie dus gewoon?

2:58 p.m.  
Blogger di-jan said...

Haha...ja dus. Maar op de site staat Fieldmarketing. En dat klinkt natuurlijk ook veel mooier dan promotie ;)

5:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home