maandag, maart 12, 2007

verslag, zon en frappiato

Oooooh wat een zeer welkome mooie dag! En dat zomaar ineens na zo'n rot-halve-week waarin ik allebei mijn twee mastervakken echt even niet meer zag zitten en ik bijna overwogen heb om maar te stoppen met die master omdat het gewoon echt teveel was. Ik dacht echt dat het niet meer goed kwam. Maar toen vandaag mijn verslag ingeleverd was én het natuurlijk ook nog eens heerlijk weer was, had ik eindelijk het idee dat ik weer op aarde was beland. Zoals altijd was het toch weer goed gekomen. Heerlijk, wat een energie weer! En als klap op de vuurpijl dronk ik ook nog eens mijn allereerste Frappiato van dit jaar! En ja, die kun je in de winter ook wel drinken, maar dat doe ik niet, dus dit was een teken dat er écht betere tijden aan komen! Woei, ik ben weer helemaal blij! :)