vrijdag, februari 02, 2007

Nordic Walking

Tsja. Dat is nou zoiets waar ik echt niet tegen kan. Zoiets waarvan ik denk 'Moet dat???'. Wie dat in hemelsnaam ooit bedacht heeft... Het schijnt echt heel hip te zijn enzo, onder vijftigplussers tenminste. Maar ik begrijp het niet. Misschien omdat ik nog jong ben, maar toch. Waarom? Je kunt toch ook gewoon wandelen? Waarom moet je dan als een debiel met stokken gaan lopen harken? Ik geloof ten eerste niet dat je er beter door vooruit kunt en ten tweede geloof ik niet dat het beter voor je is dan gewoon wandelen. Ja je gebruikt je armen misschien. Maar, lieve vijftigplussers, neem één ding van me aan: het ziet er gewoon belachelijk dom en debiel uit als je midden in de stad loopt met van die achterlijke stokken, temidden van het winkelend publiek. En dat domme gezicht weegt niet op tegen het eventuele profijt dat je ervan hebt, geloof me. Als je dan toch zo graag wilt gaan Nordic Walken, doe dat dan in het bos ofzo. Dat kan ik nog enigszins begrijpen, én, groter voordeel, dat hoef ik niet te zien, want zo vaak kom ik niet in het bos. Doe me gewoon een lol en ga niet midden in de stad lopen met die stokken, en kom al helemaal niet de Mockamore binnen met je kenmerkende muts of haarbandje en die achterlijke stokken. Dat kan gewoon echt niet en daar word ik heel agressief van. En dat word ik niet snel, dus...

1 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Gooooss! You've been tagged! Check mijn blog voor meer info ;)

Enne, nordic walking is idd zooo 50+! Vooral vervelend als ze mijn stoel bij de Mockamore onderuit halen met die achterlijke stokken!

1:48 p.m.  

Een reactie posten

<< Home