vrijdag, december 08, 2006

This moment is for me

Druk, druk, druk deze week. De hele week zoveel te doen, dat er amper tijd was om te koken en te eten, en slapen schoot er ook wel eens bij in. En dus ook geen tijd voor Mockamore. En dat is misschien nog wel frustrerender dan die andere dingen. Het is de laatste tijd al gereduceerd tot één keer per week, en dat is al erg genoeg. Dus dacht ik 'ja kom nou, dat moment laat ik me niet afpakken'. En hoewel ik niet relaxed bij de Mockamore heb kunnen zitten, heb ik wel een lekkere koffie meegenomen. Met op het bekertje de volgende tekst:

Hot delicate aromas
dark and pleasantly warm
teasing my senses,
this moment is for me


En zo was het. Ook al liep ik hem heel snel op te drinken om mijn bus te halen, dat was míjn moment, en ik werd er heel blij van.

1 Comments:

Blogger Karin said...

ah man ze hebben nu echt een megalekkere kersteditie koffie met kersen erop enzo
very very nice

volgende week moeten we er maar eens voor gaan zitten ;)

8:43 p.m.  

Een reactie posten

<< Home