vrijdag, november 10, 2006

Eerste indrukken

Eerste indrukken, ik vind het maar vreemd. Meestal probeer ik niet te snel op een eerste indruk af te gaan, omdat ik iets of iemand een kans wil geven om zich te bewijzen. Toch zijn er heel soms van die dingen waarvan je meteen al weet dat je het geweldig gaat vinden, zonder dat je het echt kent. Een recent voorbeeld van zo'n geval is Room Eleven. Toen ik er steeds meer over hoorde ging ik een beetje googelen en vanaf het moment dat ik de website van Room Eleven had gezien en een paar recensies had gelezen wist ik het al zeker: ik vind hun muziek leuk! Ik was al zo ongeveer fan, en dat terwijl ik nog nooit een noot had gehoord. Dus ja, de eerste indruk was goed. En gelukkig is die indruk alleen nog maar beter geworden na de muziek een tijdje geluisterd te hebben. De CD (Six White Russians And A Pink Pussycat) is echt geweldig: lekker vrolijk, relaxed én teksten waar je blij van wordt. Muziek waar je ochtendhumeur snel mee verdwijnt! Zo zie je maar weer dat er niet altijd iets op tegen is om op je eerste indruk af te gaan.