vrijdag, september 29, 2006

Alcoholist

Nee dat ben ik niet. Oké, ik hou wel van een biertje of wijntje (bij voorkeur meerdere) op zijn tijd, maar een alcoholist ben ik niet. Maar zo voel ik me wel de afgelopen dagen. En dat terwijl ik van die dagen maar één dag gedronken heb. De rest van de dagen niets. Die dagen was ik dan weer wel de hele dag bezig met wijn. Teksten schrijven over wijn. Informatie zoeken over wijn. Foto's van wijn en wijn drinkende mensen zoeken en bewerken. Websites over wijn vullen en aanpassen. Wijn, wijn, wijn. Overal wijn, de hele dag door. En 's nachts droom ik over wijn. Echt waar! Ik droom de verschillende namen van exclusieve wijnen. Ik droom de stukjes tekst over wijn waar ik de hele dag mee bezig geweest ben. Het lijkt wel of ik aan bijna niets anders meer denk dan wijn! Ik voel me echt een beetje alcoholist... En dat allemaal door zoiets als een stage bij een bedrijf dat wijn verkoopt via internet! Ik kan straks in januari echt geen wijn meer zien denk ik. Maar goed, dan drinken we maar weer alleen bier... Verder is het heel leuk trouwens!