dinsdag, augustus 22, 2006

Back to reality...

En daar zit ik dan, een beetje rustig op mijn kamertje. Terug in Nederland, na een heerlijke vakantie in Portugal. Heel blij, maar ook een beetje verdrietig dat het over is, kijk ik terug. En besef ik me dat ik weer terug ben. Terug in de harde realiteit. Meteen na aankomst op Schiphol al die regen. Meteen al dat gedoe met treinen die vertraging hebben en precies op tijd en uur ergens moeten zijn om je trein te halen. Meteen alweer werken. Niks relaxed en maar zien wat er gebeurt. Niks lekker relaxen op het strand. Niks mooie dingen bekijken. Nee, alleen maar het saaie koude en natte Nederland waar alles moet en waar weing tijd over blijft voor écht fijne dingen en voor relaxen. Zucht... Het was gewoon te kort. En ik heb nog wel even een tijdje nodig om af te kicken van die mooie vakantie... Hier dan maar even een terugblik in steekwoorden:
- het allermooiste en allerfijnste en allerrelaxte strand ooit
- sinaasappelkistje
- ik zeg goed toeven!
- Dolce Vita
- supermooie kust met mooie rotsformaties
- Lissabon
- het einde van de wereld
- pizza calzone
- Ferry van de Zaande
- karaoke en andere 'entertainment' in het hotel
- rare Engelsen
- creatief parkerende Portugezen
- breek de tent maar af!
- Pedros, Pablo en Paolo
- gids met koffieverslaving
- aan mijn lijf geen polonaise
- Oreo-verslaving
- de stevige hike
- spierpijn van het 'klimmen'

En zo zou ik nog eindeloos door kunnen gaan. Ontzettend veel gezien, gedaan en ook niet gedaan. Ontzettend veel flauwekul, onzin en lachen gieren brullen. Kortom: het was gewoon genieten baasje! :)