maandag, september 25, 2006

Stage!

Jawel, jawel. Wat sommige mensen niet helemaal zagen gebeuren, is werkelijkheid geworden: ik heb een leuke stage gevonden! 'Dianne, jij gaat echt geen stage lopen. Je hebt gewoon nog geen zin om met je master te beginnen en zegt maar dat je stage wil gaan lopen.' Nee mensen, ik ga het echt doen. Vanaf morgen, vier dagen per week. Dan is het gedaan met late stapavondjes door de week (nou ja, één dag per week ben ik nog vrij ;)...). Gedaan met relaxmomenten overdag. Gedaan met vier keer per week Mockamore. Gedaan met doelloos door de stad lopen en winkelen. De harde realiteit van het werken gaan we tegemoet. Vroeg opstaan en laat thuiskomen. Maar toch heb ik er zin in! Het lijkt me een erg leuke stage en ik ben wel toe aan iets nieuws, iets anders dan gewoon vakken volgen. En ik denk dat het ook wel goed voor me is, een beetje regelmaat in mijn leventje. Een beetje hard werken en me écht nuttig voelen in plaats van de helft van de tijd lamballen en niks doen. Alleen vandaag doen we natuurlijk nog wel even lekker niks...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Succes met het wennen aan regelmaat... Daar zal ik komende week met colleges ook aan moeten wennen. Nu is het hier nog freshersweek (eerstejaars die hun dak uitgaan) dus wordt hier elke avond 02.00 .. ach ook een zekere regelmaat niet :D

1:58 a.m.  

Een reactie posten

<< Home