dinsdag, oktober 24, 2006

Vreemd

In de categorie 'vreemd' of zelfs 'what the fuck???':
  • iedere dag de deur uit gaan als het nog donker is en pas weer thuis zijn als het wéér donker is (nee dat 'werkende leven' was ik niet echt gewend nee...vreemd)
  • uit verveling TMF kijken en ineens een reclame voorbij zien komen over 'Het Meisje Met De Prei'... Sorry, maar heb ik iets gemist??? What the fuck is er aan de hand met deze wereld???
  • een vriendinnetje dat de naam Catherine Keyl hoort en meteen aan mij moet denken, terwijl ik helemaal niks met ons aller Catherine te maken heb, in tegenstelling tot mijn zus, die er ergens in de verte wél mee te maken heeft, maar waar ze dan weer niet direct aan dacht...(What the fuck???)
  • een moeder die het de hele dag over een 'Mars' heeft, en dan op zijn Hans Teeuwens zeg maar, dus echt 'marrrrrrrrrrrs'... (hoewel ik het haar zelf geleerd heb blijft het vreemd)
  • dat ik de laatste tijd vrijwel geen motivatie kan vinden om aandacht te besteden aan mijn blog, terwijl dat voorheen nooit een probleem was