maandag, november 27, 2006

Mmmm...

Bij gebrek aan meer inspiratie om te schrijven de laatste tijd (geloof me, dat komt wel weer goed hoor), maar even een lekker gerechtje dat ik jullie niet wil onthouden. Ik hou namelijk erg van lekker eten. En ik wil ook best wel zelf koken, dat vind ik zelfs best leuk. Maar stiekem vind ik het niet leuk om heel lang te moeten koken en veel moeite te moeten doen, vooral niet als ik elke dag vrij laat thuis ben. Dus, dit is er één in de categorie 'super lekker en ziet er super uit, maar het kost weinig moeite'. Ideaal dus.
Men kookt een beetje pasta, genoeg voor de hoeveelheid personen waar je voor kookt. Je bakt een beetje spekjes of kip of wat voor vlees je dan ook lekker vindt. Daarna bak je er wat groenten bij, bijvoorbeeld paprika, prei, courgette en/of ui (voor de meest luie momenten: een kant-en-klaar groentepakketje). Als dit alles gaar is, doe je er wat creme fraîche doorheen. De gekookte pasta afgieten en bij het vlees en de groenten doen. Op het laatst een beetje honing én een beetje mosterd er doorheen mengen en even mee verwarmen en klaar is je lekkere maaltijd! Ik werd er in ieder geval blij van! :)