vrijdag, november 17, 2006

Glamourous

Het was altijd mijn favoriete geurtje. Nou ja, na 'Ralph' van Ralph Lauren dan. Want die blijft stiekem mijn all-time-favourite. 'Glamourous' van Ralph Lauren (dat deze ook van Ralph Lauren is, is puur toeval). Hij rook zóóó lekker, en het flesje en de verpakking zagen er ook nog eens heel gaaf uit, met een echt diamantje op de dop en in goudkleurtjes. Geweldig dus. Maar nu hoorde ik van mijn moeder, die ik aangestoken had en die dat geurtje ook helemaal geweldig vond, dat hij uit de handel is genomen! Tsss.... Hij zou niet goed genoeg lopen! Terwijl ik toch echt een aantal mensen ken die hem wél helemaal geweldig vinden! Ik heb dus al een rondje Douglas en Ici Paris gedaan, maar helaas: tot nu toe onvindbaar. Dus als iemand hem ooit ergens tegenkomt: laat het me weten of neem hem voor me mee want ik mis mijn goeie oude Glamourous...