woensdag, februari 07, 2007

I've been tagged!

Door Elsjefieder. En dat betekent dat ik nu vijf dingen over mezelf moet vertellen die maar weinig mensen weten. En dan mag ik daarna weer drie andere bloggers aanwijzen die hetzelfde gaan doen. Goed, komt ie...

1. Ik hou niet van drop. Sterker nog, ik lust het gewoon niet. Omdat heel Nederland zo ongeveer fan is van drop, heb ik geprobeerd het te leren eten. Maar het lukt me niet, ik vind het gewoon vies.

2. Ik kan heel slecht tegen mensen die hun beloftes niet nakomen. Mensen die zeggen dat ze iets zullen doen, en het dan uiteindelijk niet gedaan hebben. Dit kunnen echt heel uiteenlopende dingen zijn. En dan gaat het me niet zozeer om het feit dat je iets niet doet, maar om het feit dat je zegt dat je het wel doet. Zeg dan niks en doe ook niks, das prima. Maar zeg niet dat je iets doet als je toch al weet dat je het niet gaat doen. Onbetrouwbaarheid, daar kan ik heel slecht tegen.

3. Ik hanteer soms een bepaalde logica die ik zelf nog maar net kan volgen. Dan zeg ik dingen in een blijkbaar logisch verband, en later vraag ik me dan af waar ik die logica vandaan haal. Soms snap ik mijn eigen hersenspinsels later niet meer, hoewel ik dat dan natuurlijk niet probeer te laten merken. Een voorbeeld, het stamt uit de periode dat het echt keihard waaide. Ik vertel tegen mijn huisgenoot: 'Ik ging boodschappen doen, maar toen zag ik dat mijn fiets op de grond lag. Toen ben ik maar gaan lopen.' En dat die huisgenoot dan zoiets zegt als 'Ja, want als ik hem laat liggen staat hij morgen vast wel weer?' En dan gewoon ja zeggen. Achteraf stond hij trouwens de volgende dag wel netjes weer overeind, dus het klopte nog ook, maar dat terzijde ;).

4. Ik vind Xander de Buisonjé dus echt heel cool (jaja, net als Elsjefieder, maar deze moest er nou eenmaal in). Zijn muziek is echt goed, mooie teksten en leuke liedjes. En dan die verschijning... Ik vind ook dat Xander meer erkenning moet krijgen voor zijn werk, dat verdient hij! En ja, ik ben echt serieus, dus niet lachen!

5. Ik wil nog een keer een wereldreis gaan maken of iets dergelijks. Een half jaar of een jaar ofzo alleen maar reizen, en allemaal gave landen zien. Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand, Maleisië, China, Mexico, Argentinië, Cuba, Brazilië enzovoort enzovoort... Ik wil nog zó veel van de wereld zien en meemaken en ik hoop echt dat het er nog een keer van gaat komen!

Zo, dat was het wel. Zie maar wat je ermee doet ;). Ik wil het stokje doorgeven aan Marjolein, Carla en Sander nog maar een keer (misschien doet hij het dan nog...).