vrijdag, september 23, 2005

Spierpijn-remedie

Er is een wonder gebeurd! Ik heb gesport, en geen spierpijn! En op zich is dat nog niet eens het wonder, nee ik heb ongeveer een halfjaar ofzo niet meer gesport, en toen gisteren dus weer een keer gesport, en daar geen spierpijn van! En dat is dus wél een wonder. Normaal gesproken heb ik al spierpijn als ik na drie weken niet gesport te hebben weer eens een keertje ga sporten. En nu... het was echt al zoooo lang geleden, en toch geen spierpijn! Joepie! En dat terwijl ik bij wijze van spreken al spierpijn had toen ik er alleen al aan dácht dat ik moest gaan sporten. Gisterenavond dacht ik nog 'hee, ik heb nog geen spierpijn. Apart! Nou ja, komt morgen vast wel...' Maar nee! Nergens last van! Joepie!
Misschien heb ik dan wel de remedie gevonden tegen spierpijn: ééns in de 5 maanden gaan sporten... ;)

2 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Haha, ik wou ook zoiets gaan typen! Heb namelijk ook helemaal geen spierpijn! Joepie! Eigenlijk wel jammer, dan voel je ook niet dat het sporten nut heeft gehad...

11:20 a.m.  
Blogger di-jan said...

Jawel hoor, want ik voel mijn spieren zeg maar wel... Ik voel zeg maar weer dat ik ze heb ;), maar ze doen geen pijn! :)

12:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home