maandag, september 12, 2005

Geluk wint altijd

Ik sta er vaak van te kijken hoe fit en energiek je je kunt voelen, terwijl je zou verwachten dat je doodmoe bent. Ik bedoel, soms ben ik echt super actief en fit en wakker en blij als ik heel weinig heb geslapen. Dan ben ik gewoon nog actiever en drukker dan 'normaal', en dan geniet ik van de kleinste dingen. Echt heel raar. Dit is echter vaak meestal wel na een paar fantastisch leuke dagen. Soms zelfs na slechts één leuke avond. En weinig slaap dus. Maar dat blijkt dan niet uit te maken. Doordat iets soms zó leuk is of was, lijkt dat de vermoeidheid op te heffen. En dan ben ik gewoon zo fit en actief en vrolijk en blij en gelukkig omdat ik een leuke tijd heb gehad, dat ik niet eens meer voel dat ik eigenlijk erg moe ben. Dan wint het geluk het van de vermoeidheid. En eigenlijk wint het geluk dan van al het andere. En dat is mooi.

1 Comments:

Blogger Sandmannetje said...

sja, daar kan ik maar 1 ding op zeggen: goed bezig! :P

2:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home