zaterdag, augustus 27, 2005

Back home

En hoewel het misschien een beetje kort was, en ik het nog makkelijk een weekje langer uit had kunnen houden daar, was het heerlijk. Gewoon, lekker even weg van alles. Heerlijk ontspannen en relaxed. Het was lang genoeg om nu weer helemaal fit, uitgerust, ontspannen, opgeladen en weet ik veel wat nog meer te zijn. En nu ben ik weer klaar voor het 'echte leven', een nieuw jaar. En ik heb er eigenlijk best wel weer zin in om te beginnen. Heb zelfs een beetje het gevoel dat ik de hele wereld aankan, dat niets me te zwaar of te moeilijk zal zijn. Ja, ik heb het maar weer eens ontdekt: je hebt pas écht het gevoel dat je vakantie hebt gehad, als je ook even lekker weg bent geweest.

1 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Juist! That's the way the cookie crumbles!

2:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home