zondag, september 11, 2005

Zóóóóóveel muggenbulten!

Een introductiekamp op het Brabantse platteland. Ja, je kunt verwachten dat daar wel wat muggen zitten. Maar dat die beestjes met zovelen waren en dat ze zóveel konden steken wist ik niet. Ik heb echt zóóóóóveel muggenbulten. Overal zitten ze, op mijn benen, mijn rug, mijn schouders, mijn buik. Het is echter vooral mijn rechterarm die er uit springt: tweeëntwintig muggenbulten! Echt waar, ik heb ze geteld. Tweeëntwintig stuks. Op één arm! Dat moet haast wel een record zijn.

4 Comments:

Blogger Sandmannetje said...

misschien dat als je met een pen van de ene naar de andere bult strepen trekt er een boodschap te lezen is? of een sterrenbeeld misschien? wie weet wel Cassiopeia!

2:28 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ja wie weet... zou wel een extra dimensie aan het geheel geven... Mijn huisgenootje zei al dat ik er dan kruisjes op moest maken en dat ze dan niet meer jeuken... Maar daar is ook echt geen beginnen aan :( Die strepen ook niet denk ik...

2:44 p.m.  
Blogger Kaartje said...

Is het niet gewoon 1 heel erg grote bult!?

2:05 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ja daar leek het wel bijna op...:(
Maar inmiddels zijn ze al een stuk kleiner geworden en sommigen zijn zelfs weg! :)

3:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home