woensdag, september 07, 2005

Verliefd???

'Ik ben wel verliefd, maar ik weet niet op wie'. Dat zei iemand laatst. Ja, echt waar. En nee, het was niet zo dat ze zijn naam niet wist ofzoiets, nee ze wist niet eens een persoon die het zou kunnen zijn, ze had niet eens een bepaald persoon in gedachten. En iedereen lachte haar uit. Is op zich ook niet zo raar natuurlijk, als je zoiets zegt... 'Ja, begrijpen jullie me niet? Heb je dat nooit?' Tsja.... En toen bedacht ik me dat ik er wel iets in herken. Soms heb ik ook wel het gevoel dat ik verliefd ben, terwijl ik dan niet weet op wie. Dan ben ik gewoon zo vrolijk en blij en gelukkig en vind ik alles zo mooi en leuk, dat ik bij mezelf denk 'Jeetje, ik zou zeggen dat ik verliefd ben...maar op wie dan???' Dus bij nader inzien was het helemaal niet zo'n rare opmerking. Ik vind hem wel mooi eigenlijk. 'Ik ben verliefd, ik weet alleen niet op wie'.

2 Comments:

Blogger Sandmannetje said...

hmmm, ik ben benieuwd of je er achter komt

2:34 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ja ik ook eigenlijk wel ;). Heb de gegadigde nog niet gevonden, maar het gevoel is nog wel redelijk aanwezig :).

2:43 p.m.  

Een reactie posten

<< Home