zaterdag, september 24, 2005

Drobsessie

Wat is toch in hemelsnaam die obsessie van zo ongeveer iedereen met drop??? Ik begrijp er echt niks van! Bijna iedereen is helemaal fan van drop, en wordt helemaal wild als hij/zij (meestal zij) drop ziet. 'Oooh even een paar dropjes eten!' En dan daarna nog een paar, en een uur later moet er wéér drop gegeten worden. Maar waarom? Ik begrijp dat dus echt niet. Oké, ik ben een meisje en ja, ik kan bijvoorbeeld wel helemaal blij worden van chocola of lekkere koekjes. Maar drop... nee. Dat kan ik niet volgen. Ik lust dus ook echt geen drop, vind het echt heel vies. En ik probeer het serieus al een hele tijd te leren eten, omdat ik denk 'iedereen vindt het zo lekker, dan moet ik het ook maar eens lekker gaan vinden'. Maar nee, het lukt me maar niet. Drop is gewoon echt vies! Ik begrijp alleen niet waarom ik de enige lijk te zijn die daar zo over denkt. Al die mensen met hun obsessie met drop... die begrijp ik dus echt niet! Maar goed, misschien moet ik maar accepteren dat ik heel veel mensen gewoon nooit zal begrijpen. Laat ze maar lekker hun drop-obsessie houden, ik heb er geen last van in ieder geval!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik heb liever dat iedereen een drop obsessie heeft dan iedereen een frappiato obsessie...want dan zou het altijd te druk zijn bij mockamore!

8:53 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ja daar zit wel wat in ja! Hoewel er volgensmij wel steeds meer mensen een frappiato-obsessie beginnen te ontwikkelen, het wordt steeds drukker bij Mockamore! Maar goed, mij jagen ze niet zomaar weg ;)

10:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home