donderdag, juli 14, 2005

Zomerstokje

Jawel, ook ik moet er aan geloven. Van Sandmannetje kreeg ik het Zomerstokje. Daar gaat ie dan:

Favoriete Vakantieland
Griekenland en Italië. Geweldig, allebei. Mooie landen, heerlijk weer, leuke mensen, mooie natuur, mooie cultuur én lekker eten. En mijn favoriete 'droomvakantielanden' zijn Maleisië en Thailand. Of andere landen met van die mooie witte bountystranden en een blauwe zee. Daar wíl ik graag nog een keertje heen. *Droom droom*.
Favoriete Zomerdrankje
Liptonice, mét citroen en ijsklontjes, de nieuwe DubbelFrisss: meloen en Thai lemon (heb je die nou gepromoot of niet...), wél ijskoud, en een Frappiato met caramel van Mockamore. En natuurlijk Sangria, Pina Colada en last but not least Hoegaarden (zonder citroen!).
Favoriete Zomerluchtje
Cool Water van Davidoff én Ralph van Ralph Lauren. Heerlijk fris, lekker zomers!
Favoriete Zomeractiviteit
Lekker op het strand liggen, zwemmen, winkelen, genieten van het zonnetje, 's avonds lekker lang op een terrasje zitten... En op vakantie natuurlijk! Dan heb ik pas echt een vakantiegevoel, als ik er even helemaal tussenuit ben en écht helemaal niets hoef.
Meest Romantische Zomermoment
Is vast niet interessant voor jullie...

Zo. Dat was hem dan. Ik geef het Zomerstokje door aan... Snoops en Moonbreaker.

2 Comments:

Blogger Sandmannetje said...

Ha! je schrijft ongeveer hetzelfde als je zus :)

4:02 p.m.  
Blogger di-jan said...

Nee...andersom! Ik was het eerst! ;)

12:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home