woensdag, juni 29, 2005

Leren & Bidden

Het is maar weer eens bewezen: de laatste loodjes wegen écht het zwaarst. Zucht... Morgen heb ik mijn laatste tentamen. Over de Bijbel. Ja, die ja. En nee, het is niet helemaal vrijwillig gekozen. Het was min of meer verplicht omdat ik een vak over Griekse mythologie wel graag wilde volgen. Maar goed, de Bijbel. Bidden helpt in dit geval waarschijnlijk niet, hoe leuk het ook mag klinken. Er zal toch echt geleerd moeten worden. En daar gaat het fout. Ik wil niet leren, het lukt niet, het gaat niet meer. Ik wil vakantie en ben moe en wil slapen, en val ook bijna in slaap tijdens het leren. Maar... ik heb wel hele lekkere cappucino gekocht. En cola. En lekkere koekjes. Dus ik blijf doorzetten en ga maar weer verder met leren... Bidden jullie dan dat ik het tentamen haal???

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

en als jullie dan toch voor Die Jan aan het bidden zijn....gooi mij er dan ook even in, snif snif.... AHHHHHHHHHHHHHH. Het is zoooo veeeeeeeel. 157 mensen die we moeten kennen in de bijbel zelf.. (hoezo studie ontwijkend gedrag?)
her tentamen = 30 augustus = karin in starbucks (en nou maar hopen dat dat goed uitpakt)

8:22 a.m.  
Blogger di-jan said...

Wie weet hebben ze daar in de Starbucks wel een internetverbinding, kun je het mooi vanuit daar maken! En in het vliegtuig lekker de Bijbel lezen...;)

9:21 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

have a little faith....

9:04 a.m.  

Een reactie posten

<< Home