dinsdag, juni 14, 2005

Mythologie-goden

In het Mythologie-vak dat ik volg, komt het vaak voor dat de goden iemand niet gunstig gestemd zijn. Nou, volgensmij zijn de Mythologie-goden mij niet gunstig gestemd. Ik doe zo mijn best om naar de colleges te gaan. En het zijn er zo weinig. En ik wil zo graag. En steeds heb ik het goede voornemen om 'gewoon' naar college te gaan. Maar het lijkt wel alsof die Mythologie-goden mij dat niet gunnen. Steeds komt er iets tussen, iets leukers wat ik niet kan weerstaan. Zo kwam ik vorige week bijvoorbeeld plotseling in Scheveningen terecht, en belandde ik vandaag zomaar ineens op een bootje op de Utrechtse grachten. Nee niet zo'n stomme toeristische rondvaartboot, maar een echte 'privéboot'. Dus, dat u dat even weet. Op zo'n rondvaartboot zou ik natuurlijk nooit zomaar terechtkomen, dat begrijpt u wel. Op de boot die het betrof wel, daar wil iedereen wel per ongeluk op terecht komen. En natuurlijk was het heel leuk en erg relaxed op die boot. Utrecht is echt anders en mooi vanaf de grachten. Maar goed, dus geen college. Dat wil zeggen, geen eerste helft. De tweede helft wel, dat dan weer wel. En dat terwijl ik écht zo graag naar college wilde. Vooral ook omdat die Mythologie-goden het vorige week ook al verhinderen én omdat dit het laatste college was. Maar helaas, ze waren me dus weer niet gunstig gezind. Op zich vind ik dat niet zo erg hoor, maar ik weet wel wie ik de schuld ga geven als ik straks het vak niet haal...

6 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Oh mijn god! Jezus zeg!

11:55 a.m.  
Blogger Sandmannetje said...

haha, dit lijkt op de discipline-post van je zus! :P

zit zeker in de familie of zo? hoewel ik heb er ook last van...

11:56 a.m.  
Blogger di-jan said...

haha ja...zit in de student ofzo denk ik ;)
En Els, God en Jezus komen bij het Bijbel-vak! ;)

11:57 a.m.  
Blogger Sandmannetje said...

komt Els bij het Bijbel-vak?? met God en Jezus? hmmm... :P

11:59 a.m.  
Blogger di-jan said...

Jajaja...flauw hoor! Maar goed, Els komt eigenlijk wel bij het Bijbelvak ja. Bij de colleges in ieder geval. En daar kom ik ook. Daar wél ja.

12:46 p.m.  
Blogger Sandmannetje said...

dus gewoon je zus en jezus

1:11 p.m.  

Een reactie posten

<< Home