donderdag, juni 23, 2005

Vakantiegevoel

Ja. Dat heb ik. Een ontzettend vakantiegevoel. Voor mijn gevoel heb ik al vakantie. Maar helaas is dat niet zo...Ik weet ook niet hoe ik eraan kom. Of ja, eigenlijk misschien wel: natuurlijk door het lekkere weer, maar ook omdat ik voor mijn ene vak gisteren de laatste presentatie had en het eindverslag heb ingeleverd. En voor dat vak heb ik heel hard gewerkt en heel veel moeten doen, dus het is een fijn gevoel dat het nu voorbij is. Dus eigenlijk heb ik theoretisch gezien ook al wel half vakantie. Maar goed, daar heb je niet zoveel aan als je nog wel twee tentamens moet leren. Dus de vraag is eigenlijk niet hoe ik aan dat vakantiegevoel kom, maar meer hoe ik er vanaf kom. Want het is niet goed. Natuurlijk is het wel fijn, maar het moet niet, het kan niet. Nog niet! Het is zo tegenstrijdig: het vakantiegevoel is zo goed en leuk en fijn, maar mijn verstand zegt dat het niet kan. Nog een weekje, dan mag ik een echt vakantiegevoel hebben! Want dan heb ik echt vakantie! Maar tot die tijd blijft het voorlopig eventjes bij leren en dromen van de aankomende vakantie...

4 Comments:

Blogger Crew Koos said...

Wonderful, except i dont speak dutch

If you want more, check out:

http://www.crewkoos.blogspot.com

12:42 p.m.  
Blogger Elsjefieder said...

Een vakantiegevoel, leren en lekker weer kun je ook prima combineren: neem je handeltje boeken/aantekeningen enz. mee naar buiten, geniet van de zon en leer tegelijkertijd!

12:42 p.m.  
Blogger Sandmannetje said...

en ik ben bang dat als het eindelijk vakantie is volgende week, dat het dan ook meteen geen mooi weer meer is....

1:04 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ja...ik ook wel een beetje :( Maar goed, met 2 maanden vakantie moeten er toch ergens een paar daagjes zijn waarop het weer zo'n super lekker weer wordt! :)

5:52 p.m.  

Een reactie posten

<< Home