vrijdag, juni 17, 2005

Lachen

Lachen is gezond. Zeggen ze. En ik geloof er eigenlijk ook wel in. Maar teveel lachen is volgens sommige mensen dan weer niet gezond. Tenminste, zo laten ze het op mij overkomen. De laatste tijd heb ik al heel vaak van mensen gehoord dat ik bijna altijd lach. En vooral dat ik heel veel lach. En ook dat ik lach als er niks te lachen valt. Dan hoor ik de hele dag door uitspraken als 'Jezus zeg, wat heb jij vandaag???' of 'Waar lach je nú weer om???' En dan gaat het 'Doe toch normaal, lach niet zo!' of 'Jeetje Dianne, je moet dat lachen echt afleren!' Tsja... Alsof ik slecht bezig ben als ik lach! Tsss... Ik heb gewoon een lage lachgrens ofzoiets denk ik. Maar wat maakt dat uit?. Als ik veel lach is dat toch alleen maar een teken dat ik lol heb en dat het goed met me gaat? Daar hoeven mensen zich toch niet druk om te maken? Wat is er nou leuker dan gewoon lekker lachen, ook al is het om niks? Laat mij toch lekker lachen als ik daar zin in heb!!!

9 Comments:

Blogger Sandmannetje said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

5:41 p.m.  
Blogger Sandmannetje said...

Hee, dat doet met denken aan een liedje dat ik ooit op mijn blog heb gepost: http://sandmannetje.blogspot.com/2004/12/als-je-lacht.html

Gaat geloof ik niet echt over jou, maar ik vind 't wel leuk hoor als je lacht, of eigenlijk is 't meer giechelen dan lachen :)

5:44 p.m.  
Blogger di-jan said...

Hihi :P

6:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

maar je hebt ook van die irritante mensen die tijdens een whos who college alleen maar lachen... pff. terwijl andere mensen graag (heel graag) gewoon doodserieus over god willen leren en over die ene hoer!

12:07 p.m.  
Blogger di-jan said...

Jaja Karin! Bedoel je dan ook die mensen die steeds zitten te knipogen en weet ik veel wat nog meer allemaal, en spelen met kraakstoelen, waardoor die toch al lacherige personen alleen nog maar meer gaan lachen ;)

7:05 p.m.  
Blogger Sandmannetje said...

knipogende mensen zijn irritant! ;)

1:11 p.m.  
Blogger di-jan said...

Niet altijd...ik vind knipogen wel grappig. Maar het is wel irritant als je probeert om een hoorcollege te volgen én al een lage 'lachgrens' hebt ;)

11:34 a.m.  
Blogger Laura said...

Ach arm kind... Lach maar gewoon wanneer je wil hoor! Is toch gezellig!

5:45 p.m.  
Blogger di-jan said...

Doe ik ook! En mensen, hoe meer jullie gaan zeuren over dat ik lach, hoe meer ik ga lachen! gna gna...

7:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home