woensdag, juli 06, 2005

Fotomoment

Ik zou wel meer willen doen met fotografie. Fotografie is leuk. En foto's zijn leuk (nou ja, niet allemaal...). Foto's kunnen de sfeer en het gevoel bij één moment overbrengen. Ze leggen als het ware dat moment vast, zodat je het niet meer 'kwijtraakt'. Soms denk ik in termen van 'als ik nu een fototoestel bij me had, kon ik zus en zo een hele mooie foto maken'. Gisteren zat ik in de trein, en zag overal mooie fotomomenten. De hele treinreis heb ik naar buiten zitten kijken, en zitten genieten van de mooie foto's die ik in gedachten maakte. En er waren echt hele mooie en leuke bij. Maar helaas, ik had geen fototoestel bij me. Jammer. Want ze waren zeker heel mooi geworden. Ik moet ook eigenlijk gewoon een digitale camera hebben, en die overal mee naartoe nemen.