zaterdag, juli 16, 2005

Voornemens

Jawel, die heb ik. Twee goede voornemens. En die kan ik natuurlijk ook lekker voor me houden. Maar het idee achter deze post is, dat ik me er misschien eerder aan ga houden als ik ze aan iedereen (die mijn blog leest) bekend maak...
Het eerste voornemen is voor tijdens de zomervakantie, en de bedoeling is dat ik het daarna ook blijf volhouden: meer lezen. Of eigenlijk gewoon: lezen. Dat is er al tijden niet van gekomen, terwijl ik het eigenlijk heel leuk vind. Ik heb nog ergens een boekenbon gevonden, dus ik ga dadelijk eerst maar eens een bezoekje brengen aan de boekhandel, en iets leuks uitzoeken om mee te beginnen...
En het tweede voornemen is voor na de zomervakantie, omdat ik het wel erg streng voor mezelf vind om eerder mee te beginnen: weer gaan sporten. En dit keer echt, maar dan ook écht. Ben al drie maanden niet geweest, en dat is ongeveer wel een record. Dus het wordt weer tijd! Maar eerst lekker vakantie houden...