maandag, januari 28, 2008

Krakow

Morgen is het weer zover: de jaarlijkse buitenlandse reis van mijn studievereniging. Enige verschil met de afgelopen drie jaar is dat ik niet meer in de commissie zit én dat ik niet eens mee ga. Helaas helaas, het geld was er echt niet aangezien ik al een ander leuk reisje gepland had. Jammer, maar vooral heel vreemd. Die reisjes voelden een beetje als mijn kindje zeg maar, elk jaar zo lang naar iets toe leven en als het dan eindelijk zo ver was....heerlijk!
Maar goed, daar gaat het me nu eigenlijk niet om. Waar het me om gaat is dat de reis naar Krakow/Krakau gaat. Begrijp me niet verkeerd, daar had ik best heen gewild en ik wil er nog steeds wel een keer heen, want het schijnt een super gave en mooie stad te zijn. Maar nou wil het lot dat Krakow in Polen ligt. En daar gaat het mis. Het klinkt gewoon niet cool om op reis te gaan naar Polen. Oostblok klinkt nog wel oké, maar Polen, nee dan gaat er iets mis. Ze hadden Krakow gewoon in Hongarije neer moeten leggen, dan kon je er tenminste mee aankomen. 'Ik ga naar Polen'. 'Tssss'. 'Ik ga naar Hongarije, naar Krakow!' 'Vette shizzle!'
Ja toch?

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Echt niet! Tssk.

Liefs,

Kristel, BRC-lid

5:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home