donderdag, oktober 11, 2007

Heuppanty's en heupmaillots graag

Rokjes vind ik heel leuk. Het staat vaak net wat leuker dan een broek, het is gewoon leuk, en meestal zitten ze ook fijner dan een broek. Er is alleen één groot nadeel aan rokjes dragen in de winter. Het is te koud om er niets onder aan te doen. En dus moet je er een maillot of panty onder dragen. En daar gaat het mis. Begrijp me niet verkeerd, het is niet zo dat ik een hekel heb aan die dingen. Vooral maillots vind ik heel fijn zitten, en het is lekker warm. Niks mis mee. Oké, het is soms ff irritant met aantrekken, maar ook daar komen we wel overheen. Wat dan het probleem is? Die dingen zijn zo ontzettend hoog! Ik heb nog nooit een maillot of panty gezien die zeg maar een heel eind onder je navel eindigde. Je moet ze bijna tot je oksels optrekken! En dat zit niet alleen vervelend, dat is ook nog eens heel onelegant. Als je een leuk rokje aanhebt met een leuk truitje erbij, is er niets oneleganter dat wanneer je bukt ofzo en je truitje dus omhoog gaat je zo'n super groot stuk maillot of panty boven je rok uit ziet komen. En dan kun je wel zeggen dat je dan je panty of maillot maar gewoon niet zo hoog op moet trekken, maar dat zit ook niet fijn want dan hangt het kruis op een gegeven moment bij je knieën. Die dingen zijn er niet voor gemaakt om niet helemaal tot je navel op te trekken. Ooit was er toch zo'n heupbroeken-trend? Hadden ze dan van de bovenkant van de maillots en panty's ook niet een stuk af kunnen halen?

2 Comments:

Blogger Laura said...

Dian! Je hebt niet goed opgelet! Je moet de maillots bij de Hema halen, die zijn niet hoog! Ook die van de H&M niet. Dusss... Daar gaat de essentie van je post :P

10:26 p.m.  
Blogger di-jan said...

Aaaah bedankt voor de tip! Maar trouwens, ik heb wel maillots van de Hema en die zijn ook zo hoog! Maar goed, zal eens gaan kijken! :) haha!

12:26 a.m.  

Een reactie posten

<< Home