donderdag, juni 28, 2007

Vakantie-cadeautje

Sinds ongeveer een uur geleden heb ik vakantie. Zomervakantie. Alles is ingeleverd, en ik ben helemaal klaar voor dit collegejaar. En het is heel vreemd, de overgang van vakantie naar niks meer hoeven is heel raar. Maar wel heel fijn. En ik besloot dat ik even mocht vieren dat ik vakantie heb. Ik besloot dat er iets moest gebeuren om mezelf te belonen voor het vele harde werken van het afgelopen jaar. Want er zijn beslist momenten geweest dat ik het echt even niet meer zag zitten met dat vak, onderzoek of verslag. Er zijn veel van die momenten geweest. Zelfs vorige week vrijdag, toen het al bijna voorbij was, had ik een paar keer de gedachte 'ik stop met het vak'. En toch ben ik doorgegaan. En daarvoor mocht ik mezelf belonen. Waarmee? Met een lekker geurtje dat al een week in de aanbieding was bij de Douglas. Ik wilde hem sowieso al kopen, maar nu had ik een goede reden om hem echt te kopen. En in laten pakken. En daar heb ik heel lang op moeten wachten, en de verkoopster heeft er heel veel moeite voor gedaan. Compleet met mooie strikjes en versierinkjes er op. Gewoon, voor mezelf. En ik kreeg er ook nog proefmonstertjes bij. En je mag het raar, stom, dom, decadent of hoe dan ook noemen. Maar ik vind het heerlijk. Jezelf lekker verwennen met iets wat je (in je eigen ogen dan ;)...) echt verdiend hebt. Lekker toekijken hoeveel moeite er gedaan wordt om jouw cadeautje in te pakken. En het dan mee naar huis nemen en het eerst gewoon even neerzetten en er steeds naar kijken, en het uiteindelijk een keertje uitpakken. Heerlijk!

2 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Jij, jij...na-apert! :p

4:22 p.m.  
Blogger Laura said...

Heee, dat heb ik ook wel eens gedaan! Dan is het ook echt een cadeautje voor jezelf! :D

7:02 p.m.  

Een reactie posten

<< Home