dinsdag, juni 12, 2007

Bavarois of bier?

Domme opmerkingen of acties zijn niet echt iets nieuws voor mij. Zo was er afgelopen weekend weer zoiets in de categorie 'ai'. Ik zat lekker relaxed te ontbijten bij mijn ouders, en bladerde even de Libelle door. Je moet iets hè, en ja mijn moeder heeft daar een abonnement op. Nu stond er bij 'volgende week in Libelle' een foto van zo'n mooie tulbandbavarois. En daar stond dus ook 'Bavarois' boven. Maar wat las ik nou? 'Bavaria'. Jawel, u leest het goed: ik zag 'Bavarois' aan voor 'Bavaria'. Terwijl ik zelfs al de foto van die mooie bavarois gezien had. Dat zou toch eigenlijk niet moeten kunnen? Maarja, blijkbaar werken mijn hersenen zo dat ze overal iets van bier of alcohol in zien, zelfs als het er niet is. Ernstig. Misschien toch maar contact opnemen met de Onbewuste Alcoholisten of iets dergelijks?