woensdag, juli 27, 2005

Zandkasteel

Gisteren tijdens het werken bedacht ik me ineens iets. Een collega zette een vierkantachtig bakje neer waar wij het bestek voor de klanten (ownee sorry, gasten, klanten zitten bij de hoeren...) in doen. Toen zei een andere collega: 'Daar kun je leuk zandkastelen mee bouwen!'. En dát wil ik graag nog een keertje doen! Echt cool is dat, net als vroeger. De eerstvolgende keer dat ik op het strand kom deze zomer (als ik daar nog een keer kom...) ga ik er één bouwen. Een heel mooi en groot zandkasteel. Compleet met zo'n grachtje eromheen en water dat er vanuit de zee inloopt. Ja. Dat lijkt me leuk.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

nee nee nee nee
je zegt het weer helemaal verkeerd
Zweedse hoeren....DIE hebben klanten, andere instanties hebben gasten! (het is dus van belang dat er bij wordt gezegd dat het mensen uit zweden betreft)

2:58 p.m.  
Blogger di-jan said...

Huh???
Hier snap ik niks van hoor... Ligt dat aan mij en ben ik dom óf ben jij gewoon vaag???

12:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ok ik heb het nagevraagd (niet helemaal aan de juiste persoon) maar het blijkt dat er iets grappigs is met de term HOER in het Zweeds.

5:37 p.m.  
Blogger di-jan said...

Dus...

4:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home