zondag, juli 31, 2005

Lastminute

Zo denk je dat je deze zomer helemaal niet op vakantie gaat, en zo heb je dan toch ineens een erg leuk reisje in het vooruitzicht. Naar Tenerife. Leve de lastminute! Vanaf het moment dat ik de aanbieding gezien had, heb ik er mee rond gelopen. Constant aan gedacht, over gedroomd en weet ik veel wat nog meer allemaal. Het liet me niet los. En nu is dan eindelijk de knoop toch doorgehakt: de reis is geboekt! Ik ga toch nog op vakantie! Joepie!
Lastminutes zijn cool. Ze zijn goedkoop, en ze zijn leuk. Vooral als het ook nog eens een lastminute-beslissing is om er eentje te boeken. Dan heb je 'ineens' toch nog een leuk reisje om je op te verheugen, terwijl je steeds dacht dat je maar eens een zomer verstandig moest zijn en moest sparen en niet (ver) weg zou gaan en 'heeeeel misschien, als je heel veel gewerkt hebt' nog iets te gaan boeken... Ik bedoel, het heeft natuurlijk ook wel iets om je vanaf januari te verheugen op je geplande zomervakantie, dat zal ik niet ontkennen. Maar een lastminute boeken heeft meer een soort 'verrassingseffect', je weet pas kort van te voren dát je weggaat en waar de reis heen gaat. En dat is leuk. Ik houd wel van verrassingen en onverwachte leuke dingen. Spontane acties. Niks weken van te voren gepland. Gewoon lastminute.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wist je dat dit Blogs heel er ouderwets zijn en SAAAAI. Vanaf 23 augustus kun je dus gewoon veel beter naar het volgenden surfen

http://kfvanes.waarbenjij.nu/

dus

3:44 p.m.  
Blogger di-jan said...

Oké, oké zal ik doen...:)
Als je eerst even Nederlands leert...:P :P :P
(en nou zal ik er niks meer over zeggen, en al helemaal niet op jouw leuke Waarbenjij.nu site)

9:01 p.m.  

Een reactie posten

<< Home