zaterdag, oktober 08, 2005

Goed bezig!

Woooow... dit moet ik echt even kwijt! Ik gebruik de woorden echt super vaak: 'Goed bezig!' Nou, vandaag ben ik zelf echt heel goed bezig! Serieus, ik ben super vroeg opgestaan (terwijl zaterdag normaal gesproken mijn lekker-lang-uitslaap-dag is), heb nu al heel veel gedaan aan een verslag en ben gemotiveerd om gewoon lekker hard door te werken en vanmiddag ook nog te gaan werken. En ik blijf er allemaal vrij relaxed onder... Gisteren had ik nog zo'n beeld van een ontzettend stress-weekend met een presentatie voor te bereiden, een verslag te maken en heel veel te lezen en dan ook nog heel veel te werken in drie dagen tijd. Te weinig tijd dus!!! Aaaaah!!! Stress dus gisteren...
Maar nu... wow, ik ben echt goed bezig!

2 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Ik ben trots op je! ;)

12:34 p.m.  
Blogger Sandmannetje said...

nou vooruit dan zeg ik t ook nog maar ns een keer: goed bezig! :P

4:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home